Verzenden & retourneren

Productverzending

Wij streven ernaar om uw product binnen 1 tot 2 dagen te verzenden. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te verzenden als de producten op voorraad zijn. Wij verzenden van maandag tot en met zaterdag.

De kosten voor verzending worden bij het afrekenen aan u doorberekend. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en het land waar uw bestelling naartoe gaat.

Wij bieden de volgende opties voor productverzending:

Verzending in Nederland via postnl tot 10 kg – 8,40 € incl. BTW. Verzending duurt 1-5 werkdagen. Nu - Gratis verzending bij bestelling boven €150

Internationale verzending – de prijs is afhankelijk van het land en wordt weergegeven tijdens het afrekenen.

Bestelling afhalen Heeft u een online bestelling geplaatst die u graag in de salon wilt afhalen? Dat kan! U kunt de bestelling afhalen zodra u de bevestiging voor afhalen heeft ontvangen. Uw bestelling kan worden afgehaald op: Zeesluisweg 78, 2583 DS in Den Haag.

Productretourneren

Als u het product dat u in onze webshop hebt gekocht, niet hebt gebruikt of beschadigd, kunt u het binnen 14 dagen retourneren.

Het product moet in de originele onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. De toegestane retourtermijn begint te tellen één dag nadat de koerier de producten heeft afgeleverd of de producten van de pakketterminal zijn gehaald.

Als u een product wilt retourneren, geef ons dan uw bestelnummer. Wanneer het product succesvol wordt geretourneerd, ontvangt u uw betaling voor het product terug, inclusief de verzendkosten. Alle kosten met betrekking tot de retourzendingen moeten door de klant worden gedekt. ​​Als het gekochte product van slechte kwaliteit is, kunnen alle retourkosten door ons worden gedekt, als de klant daarom verzoekt.

Als u vragen heeft, kunt u ons een e-mail sturen via info@flamingobeauty.nl

Heb je een onvolledige bestelling ontvangen? Wat nu?

Helaas, maar het kan gebeuren. Het beste wat u in deze situatie kunt doen, is contact opnemen met onze klantenservice. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Dan regelen wij dit voor u!

U heeft een defect product ontvangen. Wat nu?

Wij vinden het erg vervelend als uw pakket beschadigd aankomt en helpen u graag met een passende oplossing.

Wilt u uw producten ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@flamingobeauty.nl. Je draagt ​​wel zelf de kosten voor het retourneren van de producten.

Heeft u een verkeerd afleveradres opgegeven?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen de bestelling voor u te wijzigen.

Heeft u een defect product ontvangen?

Wij vinden het erg vervelend als uw pakket beschadigd aankomt en helpen u graag met een passende oplossing.

Geef uw probleem door via e-mail info@flamingobeauty.nl, zorg ervoor dat in de e-mail minimaal de volgende informatie wordt vermeld;

  • Bestellingsnummer
  • Een duidelijke omschrijving van het probleem of defect
  • Minimaal 1 duidelijke foto van het defect

Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. U mag uw beschadigde pakket retourneren, u ontvangt na contact met ons een retourcode. Met deze retourcode kunt u het product of pakket kosteloos retourneren.